Зеренді ауданы әкімдігінің "Қызылтаң орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кызылтанская средняя школа" акимата Зерендинского района

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп психологының жоспары

«Бекітемін»

 Мектеп директоры:                          Құдайберген С.Қ.

 

Қызылтаң орта мектебіндегі психологиялық қызмет орталығының

2018-2019 оқу жылына арналған негізгі жұмыс бағыттары

Психопрофилактикалық жұмыстар

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізіледі?

Жауапты

1

Оқушылар арасында білім, денсаулық сақтауды  насихаттау, келеңсіз әдеттердің алдын-алу.

Жоспар бойынша

Тест, тренинг,кеңес, әңгіме, сауалнама

1-11 сынып

Психолог

Медбике

Сын.жетекші

2

Мектеп ішінде жайлы психологиялық климат жасауға көңіл аудару, проблемалар бойынша кеңес ұйымдастыру.

Оқу жылы ағымында

Кеңес

Мектеп ұжымы

Психолог

3

Бейімделу кезінде оқушыларды психологиялық сүйемелдеу.

Жоспар бойынша

Тест, тренинг, кеңес, әңгіме, сауалнама

1сынып

5 сынып

Психолог

4

Қиын оқушылар мен қиындық туғызатын оқушылармен жұмыс.

Жоспар бойынша

Тест, тренинг , кеңес , әңгіме, сауалнама

Қиын оқушылар

Сынып жетекшілер

Пән мұғалімдері

Психолог

5

Құқық бұзушылықтың алдын-алу жұмыстары.

Жоспар бойынша

Тест, тренинг, кеңес, әңгіме, сауалнама

5-11 сынып

Сынып жетекшілер

Психолог

6

Сынып жетекшілерді, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру.

Оқу жылы ағымында

Кеңес , әңгіме

Мұғалімдер

ата-аналар

Психолог

7

Көмек қажет ететін балаларға психологиялық көмек көрсету

Жыл бойы

Әңгіме , кеңес

Оқушылар

Психолог

8

Аутодеструктивті мінез-құлықты алдын-алу жұмыстары.

Жоспар бойынша

Тест, тренинг , кеңес, әңгіме, сауалнама

1-11 сынып

Сынып жетекшілер

Психолог

9

Бейіналды және бейіндік оқыту, кәсіби бағдар беру жұмыстары.

Жоспар бойынша

Тест, тренинг, кеңес, әңгіме, сауалнама

1-11 сынып

Сынып жетекшілер

Психоло

Психодиагностикалық жұмыстар

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізіледі?

Жауапты

1

Әрбір баланың ішкі дүниесін тереңірек түсіну бағытында жүйелі зерттеу жүргізу.

Қыркүйек

Филипс тесті

5-сынып

Психолог

2

Мектеп оқушыларының бейімделуі мен дайындығын анықтау.

Қыркүйек

Жануарлар мектебі әдістемесі

1-сынып

Психолог

3

Оқушылардың бейімделуін бақылау

Қыркүйек Қазан

Сабаққа кіру

1 сынып

5 сынып

Психолог

4

Жасөспірімдер арасында денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу

Қазан

Тест

8, 9, 10 сынып

Психолог

5

Оқушылар арасына аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау.

 

Қараша

 

ИСН тест.

5-6-7 сынып

Психолог

6

Оқушылардың таным процестерін зерттеу.

Қараша

«Сондай әртүрлі ағаштар», «Есте сақтау түрлері»

1-2сынып     3-4 сынып

Психолог

7

Зиянды әдеттердің алдын алу сауалнамасы

Қараша

 Тест

7-11-сынып

Психолог

8

Оқушыларға кәсіби бағдар беру.

Желтоқсан

Климов сауалнамасы

9-11 сынып

Психолог

9

Бейімділік анықтау диагностикасы.

 

Қаңтар

Сьюзен Деллингер тест

5-6 сынып

Психолог

10

 

 

Мамыр

 Баяндама

Ата-аналар

Психолог

Психокоррекциялық және дамытушылық  жұмыстар

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізеді?

Жауапты

1

Балаларды бейімделу кезінде психологиялық көмек.

Қыркүйек Қазан

Қарым-қатынас деңгейін нығайту тренинг

1 сынып

Психолог

2

«Біздің сыныптағы достық» тренинг.

 

Қыркүйек

Тренинг

4-5 сынып

Психолог

3

 «Бала тәрбиесіне байыпты қарайық» баяндама

 

Қазан

 Баяндама

Ата-аналар

Психолог

4

  «Педагогтың психологиялық денсаулығы – оқушы денсаулығының кепілі.» 

Қараша

Баяндама.  

Ұстаздарға кеңес

Психолог 

5

«Қыз бала мен ұл бала арасындағы қарым-қатынас әдебі»

 Желтоқсан

Баяндама

5-11 сынып

Психолог

6

«Емтихан жүріп жатыр»

Желтоқсан

Аффирмация

9 сынып

Психолог

7

Құқық бұзушылықтың алдын алу «Заң және оқушы»

Қаңтар

Кеңес

4-7 сынып

Психолог

8

«Қыз бала мен ұл бала арасындағы достық»

Қаңтар

Дөңгелек үстел

1-4 сынып

Психолог

9

«Түсінбеушілік жағдайды қалай шешугеболады» тренинг

«Мен және менің көңіл-күйім» тренинг

Ақпан

Тренинг

5-7 сынып

 

8-11 сынып

Психолог

10

Сен қаншалықты өз-өзіне сенімдісің?

Ақпан

Тест

9-11-сынып

Психолог

11

«Мамандығым – мерейім» тренинг сабақ.

Наурыз

Тренинг 

5-8 сынып

Псхолог

12

Темперамент анықтау 

Наурыз

Тест

5-сынып

Психолог

13

«10 сөз жаттау» әдістемесі

Наурыз

Диагностика

Мектепалды даярлық

Психолог  

14

«Мамандық таңдауда қателесуге болмайды»

Наурыз

Кеңес, тренинг

11- сынып

Психолог

15

Қарым-қатынас деңгейін нығайту

Сәуір

Трениг 

2-3 сынып

Психолог

16

«Жақсылықпен жаным дос»

Мамыр

Тренинг

Қиын балалармен

Психолог

17

Мектеп бітірушілерге психологиялық көмек

Оқу жылы ағымында

Кеңес

11-сынып

Психолог

Психологиялық кеңес беру мен ағарту  жұмыстары

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізеді?

Жауапты

1

Оқушылар арасында білім, денсаулық сақтауды насихаттау, келеңсіз әдеттердің алдын алу «Зиянды әдеттерден аулақ болайық»

Жыл бойы

Әңгіме

1-11 сынып оқушылары

Психолог Сынып жетекші

2

Балалардың өміріне, тәрбиесіне, оқуына байланысты психологиялық және невротикалық салмақ түсірудің алдын-алу

Жыл бойы

Топтық, жеке кеңес

Мұғалім, ата-аналар, оқушылар

Психолог

3

Мектеп ішінде жайлы, жақсы психологиялық климат жасауға көңіл аудару, проблемалар бойынша кеңес ұйымдастыру.

Жыл бойы

Топтық, жеке кеңес

Мектеп ұжым мүшелері

Психолог

4

“Қиын” қолайсыз отбасы балаларымен жұмыс.Сабаққа қатысуын, үлгерімін бақылап отыру, бос уақытын ұйымдастыру, оқушымен, ата-аналармен жеке сөйлесу.

Жыл бойы

 Бақылау, кеңес

Ата-аналар, оқушылар

Психолог Сынып жетекші

5

Қиын оқушыларды психологиялық сүйемелдеу.

Жыл бойы

Әңгімелесу

Сынып  жетекшілер

Психолог

6

Сынып жетекшілерді, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру.

Оқу жылы ағымында

Әңгіме , кеңес

Мұғалімдер, ата-аналар

Психолог

 

 

НӘТИЖЕСІ

  • Жалпы мәдениет барысында өмірге икемді, алдағы атқаратын істерін толық сезе білетін, өміріне көзқарасы қажетті дәреже таныта алатын тұлғаны тәрбиелеу;
  • Әрбір адамға мақсаты айқын мәдени-өнімділік тұлға болуға әсер ету;
  • Әрбір адамның өз мінез-құлқының мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
  • Ұжымда жағымды психологиялық хал-ахуалдың болуына әсер ету;
  • Жекелеген ауытқушылықтардың алдын алу;
  • Бәсекеге қабілетті маман даярлауға психологиялық әсер ету;

 

Педагог-психолог : Абдильман З.А.

 

 

 

 

 

 

Мектеп мәселесі:

 

«Жас ұрпақты тәрбиелеуде жаңа технологияны оқу-тәрбие үрдісінде қолдану арқылы білімді, зерделі, жан-жақты тұлғаны қалыптастыра отырып, білім сапасын арттыру.»

 

 

Психологтың мәселесі:

«Мектеп оқушыларының  жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу  және  рухани адамгершілік  дамуына  қолайлы  жағдай  жасай  отырып  психологиялық  денсаулығын  қамтамассыз ету.»

 

Шешу жолдары:

  • Оқушының рухани және физиологиялық мүмкіндіктерін дамыту үшін психолого-педагогикалық әдіс-тәсіл түрлерін пайдаланып, психологиялық көмек көрсету.
  • Әрбір оқушыға үнемі бақылау жүргізіп, шығармашылық мүмкіндіктерін, қабілеттердің дамытудың педагогика-психологиялық бағытын қамтамасыз ету.
  • Түрлі диагностикалар арқылы физиологиялық мүмкіндіктерін анықтау, жеке дамуына жағдай жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсінік хат

Мақсаты:  Мектеп оқушыларының  жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу  және  рухани адамгершілік  дамуына  қолайлы  жағдай  жасай  отырып  психологиялық  денсаулығын  қамтамассыз ету.

Міндеттері:

  1.  Мектеп оқушыларының  ұжымдық жалпы психикалық әлеуметтік және психологиялық дамуын бақылау.
  2.  Оқушының  жас және жеке психологиялық мүмкіндіктерінің дамуына қолайлы жағдай туғызу.
  3.  Оқушының тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық педагогикалық зерттеу, коррекциялық жұмыстар жүргізу.

Ата – анамен жұмыс жасаудың мақсаты: оқушымен  ата – ана арасында тығыз достық қарым – қатынас құруына жағымды әсер ету, жалпы кластың білім мен даму процесіне ата – ананы баулу.

Мұғалімдермен жұмыстың мақсаты:

  • Оқушылардың дамуындағы  психологиялық педагогикалық мәселелерді бірігіп шешу.
  • Оқушының  білім алуымен дамуын қалыптастыруына ықпал ететін әлеуметтік психологиялық ортаны жобалау және жүзеге асыру.

Психологиялық қызметтің жұмысы төмендегі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

Психодиагностика мақсаты: баланың тұлғалық немесе интеллектуалдық дамуындағы құндылықтарды, ұжымда әлеуметтендіру мақсатын анықтау және практикалық ұсыныстар беру. Жеке немесе топтық.

Түзету – дамыту мақсаты:

        Психологиялық қолдау беру және жетістік ситуациясын орнату.

       Позитивті «мен – тұжырымдамасын» қалыптастыру

Түзету дамыту жұмысы жүргізілген психологиялық диогностика жұмысының нәтижесі бойынша жүргізіледі.

Психологиялық алдын алу мақсаты: жасөспірімдердегі өзіндік психологиялық және эмоционалдық күйін реттей білу, зиянды әрекеттерді қолданбауға үйрету, салауатты өмір салтын ұстануға ықпал ету.

Психологиялық кеңес мақсаты: Оқушы, мұғалім, ата – ана күнделігі өмірдегі қиыншылықтарды шешуге және өзін- өзі жетілдіруге көмек беру. Кеңес келесі мәселелер бойынша беріледі:

  1. Оқу мәселесі
  2. Жас ерекшеліктері мен бала психологиясы
  3. Іс – әрекеттері, оқыту, өзара қарым – қатынас құру мәселесі
  4. Кәсіптік бағдар
  5. Стрестік, жанжал, эмоционалдық уайым кезіндегі психологиялық көмек пен қолдау
  6. Ата – ана – бала, мұғалім – оқушы қарым – қатынас мәселесі.

 

Жаңартылған күні: 14.04.2019 00:23
Құрылған күні: 14.04.2019 00:23

Текст