«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қызылтаң ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Кызылтан отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақ тілі пәнінен ашық сабақ 7-сынып

20.02.2025

Бөлім:

   3-бөлім: Балалар мен үлкендер

  Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

  Амренова Г.С.  

Күні:

  11.02

Сынып:  7

Қатысушылар саны: 6

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

  М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.   Көксерек пен Аққасқаның айқасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

  •  7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;
  • 7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

 

 Сабақтың  мақсаты

  • «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
  • «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.

 

Құндылықтарға баулу

      Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын қорғауға дайын болу.

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

-берілген ортақ іс үшін  ұжым алдындағы жауапкершілікті түсіну;

 Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

 өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының  әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

Сабақтың ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

 

 

 

 

 

 

1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу.    

     «Мен басқаның көзімен»

2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

    Ойтүрткі

Ойлан,  тап!

Оқылған мәтін мазмұны негізінде берілген сөздікті шеш.

                          3        4        5         6

            2

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Қ

Ұ

Р

М

А

Ш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма

   М.Әуезов проза  жанрын қалай дамытты? «Көксерек» шығармасының жаңашылдығын неден аңғардыңыз? Шығарманың тақырыптық ерекшелігі мен проблемалық өзектілігіне баға беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс.
“Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар.

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті “Адасқан әріптер”

 

Ережесі: адасқан әріптерден бүгінгі сабақтың тақырыбына сай сөздер құрастыру.

 

Жеке жұмыс.
  2-тапсырма
 

Көксерек пен Аққасқаны салыстыр

(екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?)

 

 

 

“Ойлан, тап!”Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш  болса да,  тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты.

 

 

Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.

 

 

Рефлексия

       

«Киіз үй»

 1.Менің ойымша...

2.Себебі...

3.Мысалы...

4.Қорыта айтқанда...

 

 

 Психологиялық ахуал

   «Мен басқаның көзімен»
Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып, қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой - пікірде екенін айтады. Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды. 

 

1.Белгілі аңшы

2.Қара ала төбеттің иесі

3.Оқиға болған жер аты

4.Аптаның бесінші күні

5.Иттің ас ішетін ыдысы

6.Иттің баласы

 

 

   Жазушының проза жанрын қалай дамытқанына,  «Көксерек» шығармасының жаңашылдығына пікір білдіреді.  Шығарманың тақырыптық ерекшелігі мен проблемалық өзектілігіне баға береді.

 

 

 

 

 

 

 

Презентация на тему "Жаңартылған оқу бағдарламасындағы ...

 

 

 

 

 

  • 1.Оқиғаның басталуы:
  • 2.Оқиғаның дамуы:
  • 3.Байланысы:
  • 4.Шиеленісі:
  • 5.Шарықтау шегі:

              6. Шешімі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі сабақ бойынша алған білімдеріне «Киіз үй»  арқылы рефлексия жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Білім алушы

-әңгіменің оқиға желісін баяндап жазады – 3б.

 

 

 

 

 

 

 

                                   Дескриптор:

                                        Білім алушы

                                       -бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды – 5б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Білім алушы

-кейіпкерлердің айырмашылығын табады – 1б.;

-кейіпкерлердің ұқсастығын табады – 1б.

 

 

Оқулық

7-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл

 

 

 

 

 

 

 

 

Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған

 

тапсырма

лар жинағы

7-сынып

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 794


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст