«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қызылтаң ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Кызылтан отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2-ші сыныпта қазақ тілі пәнінен ашық сабақ

18.10.2021

Педагогтің  аты-жөні

Мендекина Гульнара Байкеновна

Күні:

13 қазан 2021 жыл

Сынып:

екінші

Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз к мен г      Өмірбаян жазамын

Оқу бағдарламасына сәйкес  оқыту  мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау   

2.2.5.1-  дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап,  берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

2.3.5.1 -  жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру           

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін   ажырату және

емлесін сақтап жазу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Уакыты

Педагогтың әрекеті

Ресурстар

Ерекше білімді қажет ететін балаға арналған тапсырмалар

Басы

7 минут

Амандасу . Оқушыларды түгендеу. Дайындықтарын тексеру. Күн ретін жазу.
Психологиялық ахуал

Қайырлы күн достарым!
Қайырлы күн болсын!

Сәрсенбінің бұл күні

Сәттілікке толсын!

Бүгін алар бағамыз,

Кілең бестік болсын!

Шаттық шеңбер

 

 

Бірге орындайды

 

Үй жұмысын тексеру.

33- жаттығуды тексеру шығарған мақалдарды оқыту.

 

Жеке өзінің жанына барып қараймын.

 

Сыныпты топқа бөлу
Тартпа қағазға «к» мен «г» әріптерінен басталатын сөздер жазылған. Әр бала өзінің тартып алған карточкадағы сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

 

 

Әр окушы қима қағаздағы жазу

арқылы 2 топқа

бөлінеді.

Көмек беру

Миға шабуыл

3 минут

Қайталау – білімнің анасы

  • Дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?
  • Қандай дыбыс кейде дауысты, кейде дауыссыз болады?
  • К дыбысы қандай дыбыс?
  • Г дыбысы қандай дыбыс?

Интерактивті тақта

 

Ортасы

 Жаңа сабақ

  10 минут

Жаңа сабақ

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Айтылым

Кестедегі сөздерді оқу.

Жүрек- жүрегі

Кірпік-кірпігі

Серік-серігі

Көк-көгі

Әйнек-әйнегі

Екі бағандағы сөздерді салыстырып, сөз соңындағы к дыбысы неліктен г дыбысына өзгергенін айтып көр. Өз қорытындынды ақпаратпен салыстыр.

Ақпарат:

Сөз соңындағы к дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г-ге айналады. Мысалы: түлек-түлегі, жүрек-жүрегі.

К- қатаң, сөздің басында ,ортасында, аяғында келеді. Мысылы; көбелек, үкі, көрік

Г- дауыссыз, ұяң. Сөздің басында ортасында келеді. Аяғында келмейді.

Интерактивті тақта

 

 

 

 

Бірге оқыту

Жеке жұмыс

3 минут

Жеке жұмыс.  Өзгерген әріптін астын сыз. Жазылым

Көйлек -.................... бөбек-...................... Көмек -.....................көлшік -....................... Бәйтерек-................ кірпік -........................ Бесік -...................... көбелек......................

Интерактивті тақтамен тексеру

Осы тапсырманы жеке орындайды. Менің көмегіммен

Көйлек- көйлегі
Көмек- _______

Кірпік- _________

Бесік -_________

Көбелек ______

 

«Кинометафора» әдісі

7 минут

Тыңдалым

Бердібек Соқпақбаевтың

«Менің атым - Қожа» киносынан үзінді.

37-жаттығу

Қожа туралы шағын бейне жазба.

 -Мәтінде кім туралы айтылған?

 -Қожа туралы тағы не білесің?

-Мәтінге ат қой.

Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған деп ойлайсың?

Кино көру

Оқулық

Бірге көреді

 

Назар аудар!

Әркімнің өз өмірбаяны болады. Өмірбаян- адамның өзі туралы нақты мәлімет. Онда дүниеге қашан және қай жерде келгені, қайда оқитыны және отбасы туралы қысқаша баяндалады.

Интерактивті тақта

 

Сергіту сәті

 Балық жүзді таза суда, (балықтың жүзу қимылдарын көрсету)

Бір керіліп, бір жиырылуда.

Жүзіп, жүзіп шаршағанда,

Тығылады тасты құмға.

 

 

Сөзжұмбақ шешу

Топпен жұмыс

 5 минут

«Аннаграмма»

39- жаттығу. Бос торкөздерге к дыбысынан басталатын сөздер тауып жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постермен жұмыс

Постермен жұмыс

 

Шығармашылық тапсырма

5 минут

40-жаттығу Тапсырма Топтық жұмыс

 Бос тор көзге әріптерді сағаттағы сан ретімен орналастырып,оны оқы. Шыққан мақалды жаз.

«Бала- көңілдің гүлі»

 

Интерактивті тақта, оқулық, дәптер

Ойын «Қай әріпті жоғалттым?» Шәйне…....,  еті…... өрі…...., бөлтірі…... күре….... ,белді…....

Дидактикалық ойын

 3 минут

«Тізбек» Жұптық жұмыс

Шарты: Жапырақтың сыртына жазылған сөзге бір оқушы «ы» дыбыстарын қосып айтып, артында отырған оқушыға береді. Ол оқушы сол сөзбен сөйлем ойлайды. Мыс: сабақ – сабағы. Асан сабағына дайындалды.

Сөздер: өрік, күрек, белдік, етік, шәйнек.

Жапырақтың артына жазылған сөздер

 

Жұппен орында

(Сөздердің бастапқы түрін жаз)

Жүрегі-                               Көйлегі-

Көмегі-                          Етігі-

Шелегі -                         Көгі-

 

 

(Сөздердің бастапқы түрін жаз)

Жүрегі-                               Көйлегі-

Көмегі-                          Етігі-

Шелегі -                         Көгі-

 

 

Қорытындылау

 2 минут

«Жалған, ақиқат» тәсілі.

1. Кк дыбысы дауысты дыбыс?

2. Гг дыбысы сөздің тек ортасында ғана кездеседі?

3. Кк дыбысынан басталатын сөз жоқ?

 4. Кк дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г-ге айналады.

5. Өмірбаян әркімнің өзі туралы нақты мәлімет.

Интерактивті тақта

Кейбір сұрақтарды қою.

Үйге тапсырма

 56 бет  38- жаттығу

Интерактивті тақта

Күнделікке жазуын қадағалау

Бағалау

ҚҚҚ әдісі (қызық, құнды, қиын)

  

 

Смайликтер

Педагогтің  аты-жөні

Мендекина Гульнара Байкеновна

Күні:

13 қазан 2021 жыл

Сынып:

екінші

Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз к мен г      Өмірбаян жазамын

Оқу бағдарламасына сәйкес  оқыту  мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау   

2.2.5.1-  дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап,  берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

2.3.5.1 -  жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру           

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін   ажырату және

емлесін сақтап жазу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Уакыты

Педагогтың әрекеті

Ресурстар

Ерекше білімді қажет ететін балаға арналған тапсырмалар

Басы

7 минут

Амандасу . Оқушыларды түгендеу. Дайындықтарын тексеру. Күн ретін жазу.
Психологиялық ахуал

Қайырлы күн достарым!
Қайырлы күн болсын!

Сәрсенбінің бұл күні

Сәттілікке толсын!

Бүгін алар бағамыз,

Кілең бестік болсын!

Шаттық шеңбер

 

 

Бірге орындайды

 

Үй жұмысын тексеру.

33- жаттығуды тексеру шығарған мақалдарды оқыту.

 

Жеке өзінің жанына барып қараймын.

 

Сыныпты топқа бөлу
Тартпа қағазға «к» мен «г» әріптерінен басталатын сөздер жазылған. Әр бала өзінің тартып алған карточкадағы сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

 

 

Әр окушы қима қағаздағы жазу

арқылы 2 топқа

бөлінеді.

Көмек беру

Миға шабуыл

3 минут

Қайталау – білімнің анасы

  • Дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?
  • Қандай дыбыс кейде дауысты, кейде дауыссыз болады?
  • К дыбысы қандай дыбыс?
  • Г дыбысы қандай дыбыс?

Интерактивті тақта

 

Ортасы

 Жаңа сабақ

  10 минут

Жаңа сабақ

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Айтылым

Кестедегі сөздерді оқу.

Жүрек- жүрегі

Кірпік-кірпігі

Серік-серігі

Көк-көгі

Әйнек-әйнегі

Екі бағандағы сөздерді салыстырып, сөз соңындағы к дыбысы неліктен г дыбысына өзгергенін айтып көр. Өз қорытындынды ақпаратпен салыстыр.

Ақпарат:

Сөз соңындағы к дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г-ге айналады. Мысалы: түлек-түлегі, жүрек-жүрегі.

К- қатаң, сөздің басында ,ортасында, аяғында келеді. Мысылы; көбелек, үкі, көрік

Г- дауыссыз, ұяң. Сөздің басында ортасында келеді. Аяғында келмейді.

Интерактивті тақта

 

 

 

 

Бірге оқыту

Жеке жұмыс

3 минут

Жеке жұмыс.  Өзгерген әріптін астын сыз. Жазылым

Көйлек -.................... бөбек-...................... Көмек -.....................көлшік -....................... Бәйтерек-................ кірпік -........................ Бесік -...................... көбелек......................

Интерактивті тақтамен тексеру

Осы тапсырманы жеке орындайды. Менің көмегіммен

Көйлек- көйлегі
Көмек- _______

Кірпік- _________

Бесік -_________

Көбелек ______

 

«Кинометафора» әдісі

7 минут

Тыңдалым

Бердібек Соқпақбаевтың

«Менің атым - Қожа» киносынан үзінді.

37-жаттығу

Қожа туралы шағын бейне жазба.

 -Мәтінде кім туралы айтылған?

 -Қожа туралы тағы не білесің?

-Мәтінге ат қой.

Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған деп ойлайсың?

Кино көру

Оқулық

Бірге көреді

 

Назар аудар!

Әркімнің өз өмірбаяны болады. Өмірбаян- адамның өзі туралы нақты мәлімет. Онда дүниеге қашан және қай жерде келгені, қайда оқитыны және отбасы туралы қысқаша баяндалады.

Интерактивті тақта

 

Сергіту сәті

 Балық жүзді таза суда, (балықтың жүзу қимылдарын көрсету)

Бір керіліп, бір жиырылуда.

Жүзіп, жүзіп шаршағанда,

Тығылады тасты құмға.

 

 

Сөзжұмбақ шешу

Топпен жұмыс

 5 минут

«Аннаграмма»

39- жаттығу. Бос торкөздерге к дыбысынан басталатын сөздер тауып жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постермен жұмыс

Постермен жұмыс

 

Шығармашылық тапсырма

5 минут

40-жаттығу Тапсырма Топтық жұмыс

 Бос тор көзге әріптерді сағаттағы сан ретімен орналастырып,оны оқы. Шыққан мақалды жаз.

«Бала- көңілдің гүлі»

 

Интерактивті тақта, оқулық, дәптер

Ойын «Қай әріпті жоғалттым?» Шәйне…....,  еті…... өрі…...., бөлтірі…... күре….... ,белді…....

Дидактикалық ойын

 3 минут

«Тізбек» Жұптық жұмыс

Шарты: Жапырақтың сыртына жазылған сөзге бір оқушы «ы» дыбыстарын қосып айтып, артында отырған оқушыға береді. Ол оқушы сол сөзбен сөйлем ойлайды. Мыс: сабақ – сабағы. Асан сабағына дайындалды.

Сөздер: өрік, күрек, белдік, етік, шәйнек.

Жапырақтың артына жазылған сөздер

 

Жұппен орында

(Сөздердің бастапқы түрін жаз)

Жүрегі-                               Көйлегі-

Көмегі-                          Етігі-

Шелегі -                         Көгі-

 

 

(Сөздердің бастапқы түрін жаз)

Жүрегі-                               Көйлегі-

Көмегі-                          Етігі-

Шелегі -                         Көгі-

 

 

Қорытындылау

 2 минут

«Жалған, ақиқат» тәсілі.

1. Кк дыбысы дауысты дыбыс?

2. Гг дыбысы сөздің тек ортасында ғана кездеседі?

3. Кк дыбысынан басталатын сөз жоқ?

 4. Кк дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г-ге айналады.

5. Өмірбаян әркімнің өзі туралы нақты мәлімет.

Интерактивті тақта

Кейбір сұрақтарды қою.

Үйге тапсырма

 56 бет  38- жаттығу

Интерактивті тақта

Күнделікке жазуын қадағалау

Бағалау

ҚҚҚ әдісі (қызық, құнды, қиын)

  

 

Смайликтер

 

Просмотров: 598


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст