Зеренді ауданы әкімдігінің "Қызылтаң орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кызылтанская средняя школа" акимата Зерендинского района

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Географиядан ашық сабақ өтті

04.12.2020

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Геоэкология

 

Мектеп: Қызылтаң орта мектебі

Күні:23.11.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Бакиров Д.Р.

Сынып: 10

Қатысқандар  саны: 4

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Ғаламдық экологиялық проблемалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.2.7 -  Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизмін түсіндіру

10.3.2.9 -  Ғаламдық экологиялық проблемаларды шешуде әлемдік тәжірибені зерттеу

Сабақ мақсаттары

табиғатқа әсер ететін антропогендік факторларды анықтау

Бағалау критерийлері

Дағдылар:

Білімін қолдану, зерттеушілік дағдылар

  • Ғаламдық экологиялық проблеманы  сипаттайды және пайда болу себептерін анықтайды
  • Ғаламдық экологиялық проблемада шешуде қолданылып жатқан әлемдік тәжірибеге талдау жасайды

Тілдік мақсаттар

 

Пәндік сөздік қор/ Пәндік лексика мен терминалогия:

Ғаламдық экологиялық проблемаларға...................жатады.

......әлемде  ..... .........аймақтарда .......кездеседі.

Ғаламдық экологиялық проблемаларды шешу  ....байланысты. Әлемде  .... тәжірибелер жасалуда. Оның маңызы жоғары, себебі .....

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ғаламдық проблема, озон қабаты, жылыжай эффектісі, қышқыл жаңбыр, ластану, әлемдік тәжірибе

Құндылықтарды

дарыту

- туған жерге

- қоршаған ортаны қорғауға деген қамқорлық

- ғаламдық және жергілікті жердің табиғатын бағалауға үйрету

оқушыларды жеке жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге,  сыныптастарының жауаптарын тыңдауға, талдауға, қорытынды жасауға баулу

Пәнаралық байланыстар

Экология, химия, биология

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта,  презентация

Бастапқы білім

Алдыңғы сыныптарда ғаламдық экологиялық проблемалар жайында атмосфера, гидросфера және биосфераның ластануы.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

 

Ресурстар

Сабақтың басы

0-3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-8 мин

 

- Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

Суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау;

 

  • Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен танысу.

Түйінді сөздерді дәптерге жазу және ұғымдарын талдау.

Парникті эффект

Қышқылды жаңбыр

Озон концентрациясының төмендеуі

Тұмша (смог)

Экожүйдегі циклдың бұзылуы

 Әр ұғымныңмәселеге айналуын және шығу себептерін талдайды.

Видеобаян ауа экологиясы.

Видеобаянды көру арқылы оқушылар талдайды.

 

Экологиялық мәселелерге қатысты бейне фильмдер

Твиг білім

Атмосфера

Гидросфера

Литосфераның

ластануы

 

 

Сабақтың ортасы

8-15мин

 

 

 

 

 

 

 

15-17мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17-30мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30-35мин

 

 

 

 

 

 

 

 

35-37мин

 №1 тапсырма. Елші әдісі. Қосымша

Әр оқушыға ақпараттар жазылған мәтін таратылады. Оқушылар толық, түсініп оқыған соң ішіндегі бір елші өзі танысқан мәліметтерді келесі оқушыларды өз орында отырып, түсіндіреді.

1 оқушы.  Ғаламдық экологиялық проблемалар

2 оқушы.  Судың ластануы

3 оқушы.  Озон тесігі

4 оқушы.  Қышқыл жаңбыр

Мәтінді оқып, түсіндіріп болған соң қосымша сұрақтар қойылады.

1.Қазіргі ғаламдық экологиялық мәселелер қандай?

2.Атмосфера құрамын сипаттаңыз.

3.Озон қабатының жұқару себептері қандай?

4.Фреондар қандай зиян әкеледі?

5.Қышқылдық жаңбырлар түсу салдары қандай?

6.«Жылу эффектісі» мәнін түсіндіріңіз.

7.Смогтар типтерін атаңыз және олардың адам денсаулығына әкелетін зиянын көрсетіңіз.

8.Қандай заттар канцерогендер деп аталады?

9.Ауа ластануының алдын алу шараларын атаңыз.

Бағалау:

-  Оқушылар келген елшінің түсіндіру сапасын бас бармақпен бағалайды.   

 

№ 2 тапсырма.

Оқушыларға жаһандық проблемалар арасындағы байланысты зерттеуге тапсырма беріледі.

Оқушылар бір мәселенің екінші мәселенің тууына әсер ету тізбегін жасайды.

Бұл тапсырма постерге схема түрінде сызылып, басқа оқушыларға таныстырылады.

  • Биоалуантүрліліктің жойылуы (теңіздегі фауна мен флора)
  • Күн сәулесінің радиациясы                            (қатерлі тері ауруларының санын күрт арттыруға әсер етуі мүмкін.)
  • Ауаның ластануы (хлорфторкөміртек)
  • Жаһандық жылыну (климат өзгерісі)

 

№3 тапсырма. Картамен жұмыс. Қосымша

100000 адамға шаққандағы ауа ластану әсерінен болған өлім саны бейнеленген карта берілген.

Картадан өлім саны аз және көп елдерді топтастыру Мемлекеттер мәселелерді шешу жолдарын зерттеңіз.

Бағалау:

- Оқушылар зерттеу нәтижелерін таныстырып, мұғалім оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағалайды.

 

Сабақты қорытындылау барысында мұғалімнің кері байланысы. Мұғалім сабақ барысында белсенді әрі жүйелі түрде жауап берген оқушыларды атап өтіп, бірін мақтап, екіншісіне ескерту жасап өтеді.

 

 

Слайд 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://lektsii.com/1-56782.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

37-39мин

 

 

 

39-40мин

 

Кері байланыс.

Менің түсінгенім......

Маған түсінуге қиын болғаны..........

Менің ұсынысым......................

 

Үй тапсырмасы:

Аймақтар бойынша су көздерінің ластану деңгейін салыстыру.

Бағалау: оқушылардың бағаларын айтып шығу.

 

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы. Арақашықтық сақтау.

Қабілеті жоғары оқушылар:

  • Жеке жұмысты ұйымдастыру жұмыстарын  алады;
  • Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.

Қабілеті орта оқушылар:

  • Мәтін оқудағы «Түртіп алу» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;
  • Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі;

Қабілеті төмен оқушылар:

  • Деңгейлік сұрақтар;
  • Мұғалімнің қолдауы;
  • Орта деңгейдегі зертханалық парақ.
  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;
  • Оқушылар өзара бағалайды;
  • Жұппен бағалау жүргізеді;

 

 

Оқушылар зертханалық жұмыста туындайтын қауіп қатердің алдын алу шараларын белгілейді.

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 

 

Жалпы баға: Сабақта қойылған сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарына жеттім.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Просмотров: 26


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст