|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі. | ||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау | ||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. | ||
|
Тілдік құзыреттілік |
| ||
|
Сабақ барысы | |||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз. Қайырлы таң балалар, Қайырлы таң қонақтар. .
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топқа бөлу |
Шаттық шебері
| |
|
Сабақтың ортасы 8 минут
|
№1 Тыңдалым. Жұмбақ жасыру «Дүниедегі ең жақын адамың кім?» (ана) «Ең қажетті ас қалай аталады?» (нан) Сұрақ жауап: Таныс емес әріп |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Нан қиқымын шашпандар, Жерде жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
|
Қызықты тапсырма 8 минут |
Ойын «адасқан буын» Мозайка құрастыру
|
Түрлі тапсырмалар | |
|
Аяқталуы
16 минут
|
Кітаптан,сурет бойынша әңгіме құрау. Бидай-ұн-нан Дәптермен жұмыс: * Н әріпті ауада жазу Н әріпті дәптерде жазу
|
Оқулық, дәптерлер.
| |
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия
|
Смайлик | |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |